کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9451 | مشاهده و دانلود: 764983417 | آخرین بروزرسانی: 1403/08/05 | اعضاء: 319239 | نظرات: 38016
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بروزرسانی جدید فرم‌های مایکروسافت برای مشتریان تجاری

مایکروسافت فرم‌ها یک سرویس آنلاین است که برای ایجاد و به اشتراک‌ گذاری فرم‌های سفارشی برای بازخورد، جمع‌ آوری داده‌ها و یادگیری استفاده می‌شود. مایکروسافت در حال بروزرسانی عمده‌ای برای فرم‌ها به منظور مشتریان تجاری است. فرم‌های مایکروسافت جدید، طراحی رابط کاربری مدرن و تازه‌ای در صفحه‌ی ورودی، ایجاد فرم و تحلیل پاسخ‌ها ارائه می‌دهد.

در صفحه‌ی پورتال فرم‌های مایکروسافت، قالب‌ها اکنون به دسته‌های بازخورد، ثبت‌ نام، تحقیق و آزمون تقسیم‌ بندی شده‌اند. کاربران می‌توانند هر قالبی را انتخاب کنند تا کار خود را آغاز کنند. پس از انتخاب یک قالب، صفحه طراحی جدیدی ظاهر می‌شود.

صفحه طراحی جدید، انتخابی از قالب‌ها را در پانل سمت چپ نمایش می‌دهد. این امکان به کاربران می‌دهد که به راحتی بین قالب‌ها مرور کرده و در صورت نیاز تغییر دهند. برای مشتریانی که مجوز Microsoft 365 Copilot دارند، Copilot می‌تواند در طول فرآیند ایجاد فرم کمک کند.

 

بروزرسانی جدید فرم‌های مایکروسافت برای مشتریان تجاری

 

در پانل سمت راست، دکمه سبک به کاربران اجازه می‌دهد که از پیشنهادات یک سبک را انتخاب کنند یا سبک شخصی خود را طراحی کنند. کاربران همچنین می‌توانند طرح صفحه‌ی پوشش دعوت‌ نامه را انتخاب کنند.

پس از ایجاد، فرم قابل به اشتراک‌ گذاری است. مایکروسافت همچنین رابط اشتراک‌ گذاری را بروزرسانی کرده است. رابط توزیع جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات مجوز فرم را تغییر دهند و فرم را از طریق URL، کد QR، Outlook یا Teams ارسال کنند. مشتریانی که از Copilot استفاده می‌کنند می‌توانند در بازنویسی پیام توزیع خود کمک دریافت کنند.

در نهایت، صفحه نتایج فرم با طراحی زیبا و مدرنی بروزرسانی شده است. طراحی جدید امکان تحلیل سریع پاسخ‌ها را با نمودارها و گراف‌های بصری و جذاب فراهم می‌کند. همچنین، مایکروسافت گزینه‌های "باز کردن در اکسل"، نتایج فردی و دیگر ویژگی‌ها را به یک منطقه مرکزی در پانل سمت راست منتقل کرده است.

مشتریان تجاری Microsoft 365 می‌توانند امروز تجربه جدید و بروز شده فرم‌های مایکروسافت را در forms.office.com امتحان کنند. این بروزرسانی، فرم‌های مایکروسافت را به ابزاری قوی‌تر و کاربرپسندتر برای جمع‌ آوری و تحلیل داده‌ها تبدیل کرده است. با رابط کاربری تازه و ویژگی‌های بهبود یافته، فرم‌ها به خوبی برای برآورده کردن نیازهای در حال تحول کسب‌ و کارها و سازمان‌ها قرار گرفته‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51333 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/08/04 تعداد مشاهده: 486
سافت گذر